Dagar..

Detta kommer jag svara på, Dag för dag :D

Dag 1 – En bild från idag.
Dag 2 – 10 sanningar om mig själv.
Dag 3 – Någon du älskar.
Dag 4 – Något du saknar.
Dag 5 – Din outfit idag.
Dag 6 – Vad har du gjort idag?
Dag 7 – Smink du använder.
Dag 8 – Tio saker du vill.
Dag 9 – En bild av dig för 1 år sedan.
Dag 10 – En artist du gillar. (Kvinna)
Dag 11 – En artist du gillar. (Man)
Dag 12 – En tv serie som du älskar.
Dag 13 – Något du inte kan lämna hemmet utan.
Dag 14 – En semester du kommer ihåg.
Dag 15 – En sång får dig att gråta.
Dag 16 – Något du är rädd för.
Dag 17 – Hur du använder smink(smink video)
Dag 18 – En sak du aldrig ska göra.
Dag 19 – Din favorit stad.
Dag 20 – En rolig youtube video.
Dag 21 – En bild som du inte vet varför du tog.
Dag 22 – En bild av dig själv för 3 år sedan.
Dag 23 – En vän du har haft sedan 1:a klass.
Dag 24 – En bild av dig själv som du skrattar åt.
Dag 25 – Något du är beroende av.
Dag 26 - Något jag inte gillar.
dag 27 - Om jag skulle byta utseende med någon, skulle jag byta med…
dag 29 - Något du säger väldigt ofta.
dag 30 - En plats jag vill besöka.
dag 31 - Min favoritårstid.
dag 32 - Fulaste bilden på min dator.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0