SVAREN ! ♥

Nu kommer svaren på frågestunden, Orkar inte vänta längre ;)

Anita undrar:
1. Vad använder du dig av när du fotar? Systemkamera Canom EO5 600D Med superobjektiv :D
2. Vilken tid går du och lägger dig på vardagar? Alltför sent.. :)
3. Vad läser du helst för böcker? Spännande, Kan inte ta mig igenom en bok där det händer, typ. Nada ;)
4. Relationsstatus? Upptagen, För alltid ♥
5. Favoritgodis? Sura, Typ bublizz elr vad det heter ;)
6. Favoritland? Har många, Kan rabbla upp några av dom, Tyskland, Italien, Sveige, England, Irland, Frankrike..
7. Favoritplats? Menar du där jag helst spenderar tiden? Isåfall Stallet :D
8.  Vilka kläder går du helst i? Hemma: Mjukis. Helger: Stallkläder. Skolan: Jeans och tröja, Enkelt ska d va :)
9. Kan du inte filma ditt rum någon dag? Njaa, tror inte det ;)
10. Kan inte du ha någon this or that? Kan jag säkert ;)
11. Kan jag få ditt nummer? Nej. Ger inte ut mitt nummer till främlingar, Träffas innan, ok? '

Sofia undrar:
1. Vad är det högsta du hoppat på en ponny? 110 :D
2. Är det verkligen sant att du har kalkoner och grisar? Jaop :D
3. Har dom namn? Grisarna; Hasse, Lasse & Nasse ♥
4. Hur gamla är dom? 1 månad.
5. Har du några fler djur? 1 hund, 1 katt och 1 hamster. Sen har jag ju några dammöss oxå ;)
6.  Vad heter dom isåfall? Hunden; Nika. Katten; Molly, Hamstern; Snö ;)
7. Skulle du vilja bli min kompis? Jaa, Om du är snäll ;) ♥
8. Dina närmsta vänner ? Elli, Emmie, Johanna, Hilde & Amanda, Hellre många bra än 1 bäst :D


Elvira:
1. Vad heter din favorithäst? Jazz ♥
2. Gillar du snacks mer än godis? Frestad att säga ja, Men nej :D


Mathilda:
1. Vilken blomma är din favorit? Lilja lr Linnéa ♥
2. Gillar du godis? Ärligt talat, Svar ja :D
3. Har du några djur? Svarade på det lite längre upp ;)
4. Gillar du elefanter? Asså, Har aldrig riktigt träffat en, Men jaa. Dom är la ok ;)
5. Har du pojkvän? Japp :D
7. Märkte du att jag hoppade över nummer 6? Japp, Eftersom jag redan skrivit det till dig, Härmapa ;P <3
8. Vad heter din ridklubb? NÄÄS RF ♥♥


Det var dom, Ha en bra kväll nue , Puss :*




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0