Damp?!

Får bryt på Blogg.se ibland azzå.
Satt fint och gjorde en ny header, (suger, men allt är la bättre än den vi har nu?)
Satt å pilla i typ 2831683 ljusår, Sen när den är klar, Så funkar det inte att ladda upp den. Just NU, Känner jag för att bara skita i bloggen, & Börja om på typ Nattstad. Där funkar all iallafall.
Men hursomhelst, Tänker jag INTE sluta, För er virrpannor som missuppfattar allt, (Ta inte åt er alla andra, Men det finns tydligen vissa, Som inte hänger med)
Idag var jag med Mathilda och Elli, Vi var först hos Mathilda & kollade när hon red finfina Ronja ♥
Dom övade på galoppombyten och typ hade typ ett allmänt dressyrpass ;)
Sen åkte vi hem till mig och gick ner med Nika till troget och köpte glass, Sen gick vi hem igen. Såg en kille idag, Som jag var FRÄLST i innan, Som nu blonderat håret och blivit sisådär, ful.
Sen så fotade vi lite, bilder som snart kommer komma upp på bloggen :)
När vi ätit åkte vi till stallet och kollade till Grisarna och kalkonerna, Grisarna har äntligen fått namn :D
Lasse, Hasse och Nasse heter dom :D
Nu har vi kommit hem och jag och Elli mölar i oss påskgodis.
Inte så mke annat på gång, Men kan i förbifarten nämna att Gevelia, Nellie Berntssons gamla ponny. Står i Mathildas egna stall, Och jag själv tog ut henne ida, makt kallas känslan!
Maja, Ägaren. Bor nästan granne med mig och vi känner varann ganska väl .

Blev 1 låmngt inlägg om dagen, Men det är för att dessa tagenter är såååhääär sköna att skriva med ;)

Pussehej! <3



Ja som ni ser på bild nummer 1, Så suger jah på att greja, :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0