Sorry for no blogging @ all!
Men vart på bad mood igår, Och orakde inte. Sen följde jag med Trixie till stallet, Och red hennes underbara ponny Candy, Som blivit unbelievable fresch efter senaste hältan.
ponnyn hade oxå ryggont pga fel sadel,. Men Hon har nu friskförklarats och är great!
vi skrittade hela vägen, Eftersom Trixie bara får trava ca 5 steg i 2 veckor till :)
Candy är ju trats allt 6 år och ortoligt duktig för sin ålder, Men är fortfarande rädd om sig själv ;)
idag vart skolan rätt chillidill, Vi gjorde klart det mesta, Not funny @ all.
Snart åker jag till stallet och rider vårterminens sista ridlektion ;(
Iallafall. IMORGON slutar jag den skolan som jag i alla år gått och segat i. Nästan så man LÄNGTAR efter tiden när man gick in genom rektorsexpeditionen allra första gången ;)
Börjar ju ny skola till hösten, Vilket jag helst vill lägga åt sidan, Stoppa in det i en tom vrå i huvudet, och plocka fram det innan skolan börjar igen. Den här sommaren kommer bli GRYM till allra högsta grad, Gud vad jag och mina vänner, Min famlij och alla andra som får mig att vara den jag är idag, kommer ha kul. Jag ska bli brun, sova ut på morgonen, Lägga mig cnare än cnast. Och bara totalt SKITA i allt annat <3

JUst nu, ÄLSKAR Jag mitt liv <3



/ Filippa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0