Deepshit.

Stör mig på en sak, Asså verkligen apjobbig.
Vänner. De ska finnas där i alla lägen, De ska kunna stå upp för en, Försvara en och omfamna en.
Sen finns de ju "vänner" . De som skriver hjärtan i chatten, Att de älskar en, Och finns på VARENDA liten negativ status. Om det nu var nåt, Skulle NI då finnas där? så som mina verkliga vänner gör. Om inte fb fanns, Skulle ni ta er tiden att gå fram, fråga vad som hänt och trösta. Nä. tror inte det. Faktiskt.
Jag har mina vänner. Dom som finns. på riktigt. Jag behöver inte dig, Att du finns i mitt liv, Fine. Men du ska inte gå och vara ybersnäll i chatten, Sen gå på vänner/ kaxa dig när man väl träffas.
Är man sån, Så är man out of my life. Never att jag umgås, Med en person . Som både sviker,Snackar skit och springer till nästa person så fort den nått högre "rang"
Skiter i dom nu, Behåller mina äkta vänner, D som jag älskar mer än ALLT annat. De som finns där, Pratar och får en att skratta, 24/7. Det är DOM , som jag siktar på nu. Hejdå resten. Kom tbx när ni mognat.. End of story.



/ Filippa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0