"Hööks" i mitt hjärta! <3

Tjena mitt-bena!
Idag har jag haft en otroligt rolig men "störande" dag med mamma...
Dagen började med att vi snabbt åkte iväg i rullande fart till en cykelbutik i stan där jag fick provcykla en cykel som jag inte anat att jag skulle fått, menmen, nu har jag den och det blev en svart Apollo-damcykel, lite förstor, men skit i de...

Senare på dagen rusade vi in till Hööks, mamma och jag...köpte de vi skulle, och det blev såhär;
- En Vit Piké (Go For Gold)
- En MörkBlå Piké (Go For Gold)
- Ett Par Rutiga Ridstrumpor
- Ett Armband I Läder Med Ett "Glitter Bett" På...

Det var allt vi köpte, inte så mycket, men vi ska till Ullared snart oxå o då blir det "Shopping Time"...
Men just nu sitter jag här i nyköpta ridkläder och käkar godis...Lite mera Mmm i livet...XDD

/Stina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0