Morsdag, Ellr inte ^^

Brorn min drog upp mig kl halv tio för att vi skulle åka till Kvantum å köta morsdagspresent.
jag hann typ nite fixa mig alls? Satte på mig random kläder, Borstade håret i bilen, å tog en Banan ♥
Sen kommer vi dit, Är osminkad och allmänt ruffsig. Köper en bukett, Åker hem. När man kommer hem, Grattar mamma. Och hon säger att det egentligen inte är det idag.. ;)

Iallafall, Dagen spenderas med Felicia, mer update kommer ;)

Jag SÖKER medryttarhäst/ponny, Så ifall ni behöver hjälp,Lämna en kommentar xd



/ Filippa


Kommentarer
Freja

sv; Du går till videoklippet på yt som du vill ta, sedan trycker du på Dela, sedn bässa in, kopierar koden och så lägger du in det i ett HTML inlägg och sedan klistrar in och lägger ut :)

2012-05-20 @ 20:40:49
URL: http://livetsomfreja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0