NattiNatti, Ellehaah!

Jag menar inte NattiNatti nu egentligen för klockan e bara fem över åtta liksom, men...aah!
Just nu sitter jag här vid daton och nödar (nördar) ... -.-
Inte de roligaste jag gjort idag! menmen...
Skoldagen

Vi började dagen med att läsa
sen fick vi se på en mini teater som nåra gjort i skolan idag.
sen blev det EA som... neh, skojja bara!
Neh, sähär var det!
Idag i skolan så hade vi slöjd... -.- ganska kul, eftersom att jag o min bästis gjorde en "makka pakka"
Ni vet en sån som i med i Drömmarnas Trädgård på Barnkanalen/SvtB
aja...
Sen när jag kom hem skulle jag egenligen cykla till stallet men att jag inte gjorde de berodde på att jag inte hade tillräckligt med ork och det regnade oxå...
jag stannade hemma och har suttit här sen dess, ni kanske märkt att jag ändrade våran design! /Nice Va!
Goa på er nu folk så ses vi dåe! <3 whoopaaa

Bilden på min bästis!/ Miiia

/Stiin <3


Kommentarer
Maria

<3

2012-05-09 @ 20:39:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0