Ny blogg, Nya möjligheter ;) ♥

Hejsan alla söta!
Vi är då 3 tjejer, på 12 fyllda. Som betsämt sig för att skaffa blogg tillsammans ;D
Målen är satta, Nu gäller det att nå dom. Detta ska bli stort.

Liiite info dådå ;)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hejsan!
Jag heter då Stina, Är 12 år och bor i en förort till gbg.
Jag bor hemma hos mig med min bror, Mamma och pappa. Jag har oxå en hund ;)
Jag rider på Jutagården, Gjort det ett tag, Har en sköthäst som heter Tiptoe.
Tränar oxå innebandy och gått i konståkning ;)
Ehm, Inte mke mer att berätta. Puss <3




Tjenare alla!
Jag heter då Filippa, är 12 år.
Bor på samma ställe som dom andra med min mamma, I bohuslän med min pappa <3
Ehm, Haft ett flertal bloggar innan, Men ska verkligen FÖRSÖKA på denna. Så får vi se hur det går ;)
Jag rider på en ridklubb som heter NÄÄS! Ridit där i 8 år och ÄLSKAR stället <3
Har en hund, Katt å hamster, Och  har tidigare haft häst.
Inge mer att berätta.. Överlåter till nästa person ;)



Halåååååå!
jag heter Elin, 12 år som alla andra cx
Bor på samma ställe, Rider på samma ställe som Stina ;)
Sköthäst, Som heter Tiffany <3
Har en mamma,pappa,2systrar och en hund ;)
Jag tränar oxå tennis..
Ehm, Jag chillar med livet, Leker & Steker xd

Hade fett ! <3

/ Filippa,Stina & Elin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0