Taggad till tusen! ;D

Rykttävling!

Jao, idag ska jag iväg till stallet, tävling på gång, fast ingen vanlig tävling ...utan Rykttävling! ;D
Första gången jag e med, och med denna första gången så ska jag ha Dreamdropp (Droppen) vid min sida! ...
Det funkar såhär;
1. Vi samlas vid Klubbstugan klocka 3, både för information och insamling för pengar. (20 kr)
2. Vi samlas vid hagen och man tar in sin valda lilla ponny.
3. Man ställer in den på sin plats och gör inget mer med den utan att gå tillbaka till Klubbstugan och väntar in alla.
4. Sedan när alla kommit tillbaka, ropar dom sedan högt! ...Klara, Färdiga & Gå ...
5. Då ska man så snabbt som möjligt, gå till sin häst och borta och fixa med den så den blir skinande ren. (1 timme)
6. När tiden e slut samlas man igen och har lekar och annat som tar upp tiden samtidigt som nåra "domare" går iväg och dömmer hästarna för bästa ryktning! ...
7. Sedan blir det prisutdelning och man vinner FINA priser, Om man nu har lyckats bra
JAG HAR DROPPEN SÅ, ÖNSKA MIG LYCKA TILL ;D
/Stina <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0